Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1805
Title: Marketing Internațional: întrebări şi răspunsuri
Other Titles: Міжнародний маркетинг: запитання й відповіді
Международный маркетинг: вопросы и ответы
International Marketing: questions and answers
Authors: Kozak, Iu.
Козак, Ю.Г.
Козак, Ю.Г.
Kozak, Y.
Citation: Iu. Kozak Marketing Internațional: suport de curs / Iu. Kozak, A. Gribincea, M. Baranovscaia [și alte]. – Chişinău: CEP USM, 2014. – 178 p.
Issue Date: 2014
Publisher: CEP USM
Keywords: principiile generale de marketing internațional
mediul de marketing internațional
metode și instrumente de activități de marketing internațional
produs și politpkai preț instrumente de marketing internaționale
pentru a promova un produs de pe piața externă
загальні основи міжнародного маркетингу
середовище міжнародного маркетингу
методи та інструменти міжнародної маркетингової діяльності
товарна та цінова політика у міжнародному маркетингу
засоби просування продукту на зарубіжний ринок
общие основы международного маркетинга
среда международного маркетинга
методы и инструменты международной маркетинговой деятельности
товарная и ценовая політпкаі в международном маркетинге
способах продвижения продукта на зарубежный рынок
general principles of international marketing
international marketing environment
methods and instruments of international marketing activities
product and price politpkai international marketing
tools to promote a product in the foreign market
Abstract: Manualul conține o analiză generală a bazelor de marketing internațional, politic, juridic, social, cultural, informațional, științific, demografică și geografică a mediului natural economic, sa. O atenție deosebită este acordată la metodele și instrumentele de activități de marketing internațional, comerț și de stabilire a prețurilor în instrumente de marketing internaționale, pentru a promova un produs de pe piața externă. Pentru studenții facultăților economice și universități.
Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ маркетинга, экономического, политико-правового,социально - культурного, информационного, научно-технического, демографического и естественно-географического его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный ринок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
The book contains the analysis of the General basics of marketing, economic, political-legal,socio - cultural, informational, scientific, technological, demographic and natural-geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on foreign rinks students of economic universities and faculties.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1805
Appears in Collections:Кафедра міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing Internațional întrebări şi răspunsuri.pdf1,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.