Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKozak, Iu.-
dc.contributor.authorКозак, Ю.Г.-
dc.contributor.authorКозак, Ю.Г.-
dc.contributor.authorKozak, Y.-
dc.date.accessioned2014-06-11T10:32:48Z-
dc.date.available2014-06-11T10:32:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationIu. Kozak Marketing Internațional: suport de curs / Iu. Kozak, A. Gribincea, M. Baranovscaia [și alte]. – Chişinău: CEP USM, 2014. – 178 p.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1805-
dc.description.abstractManualul conține o analiză generală a bazelor de marketing internațional, politic, juridic, social, cultural, informațional, științific, demografică și geografică a mediului natural economic, sa. O atenție deosebită este acordată la metodele și instrumentele de activități de marketing internațional, comerț și de stabilire a prețurilor în instrumente de marketing internaționale, pentru a promova un produs de pe piața externă. Pentru studenții facultăților economice și universități.ru_RU
dc.description.abstractПосібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.-
dc.description.abstractПособие содержит анализ общих основ маркетинга, экономического, политико-правового,социально - культурного, информационного, научно-технического, демографического и естественно-географического его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный ринок. Для студентов экономических вузов и факультетов.-
dc.description.abstractThe book contains the analysis of the General basics of marketing, economic, political-legal,socio - cultural, informational, scientific, technological, demographic and natural-geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on foreign rinks students of economic universities and faculties.-
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherCEP USMru_RU
dc.subjectprincipiile generale de marketing internaționalru_RU
dc.subjectmediul de marketing internaționalru_RU
dc.subjectmetode și instrumente de activități de marketing internaționalru_RU
dc.subjectprodus și politpkai preț instrumente de marketing internaționaleru_RU
dc.subjectpentru a promova un produs de pe piața externăru_RU
dc.subjectзагальні основи міжнародного маркетингуru_RU
dc.subjectсередовище міжнародного маркетингуru_RU
dc.subjectметоди та інструменти міжнародної маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectтоварна та цінова політика у міжнародному маркетингуru_RU
dc.subjectзасоби просування продукту на зарубіжний ринокru_RU
dc.subjectобщие основы международного маркетингаru_RU
dc.subjectсреда международного маркетингаru_RU
dc.subjectметоды и инструменты международной маркетинговой деятельностиru_RU
dc.subjectтоварная и ценовая політпкаі в международном маркетингеru_RU
dc.subjectспособах продвижения продукта на зарубежный рынокru_RU
dc.subjectgeneral principles of international marketingru_RU
dc.subjectinternational marketing environmentru_RU
dc.subjectmethods and instruments of international marketing activitiesru_RU
dc.subjectproduct and price politpkai international marketingru_RU
dc.subjecttools to promote a product in the foreign marketru_RU
dc.titleMarketing Internațional: întrebări şi răspunsuriru_RU
dc.title.alternativeМіжнародний маркетинг: запитання й відповідіru_RU
dc.title.alternativeМеждународный маркетинг: вопросы и ответыru_RU
dc.title.alternativeInternational Marketing: questions and answersru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing Internațional întrebări şi răspunsuri.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.