Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1812
Title: Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства
Other Titles: Анализ конкурентоспособности продукции как инструмент формирования производственной программы предприятия
Analysis of competitiveness of production as an instrument for shaping enterprise production program
Authors: Єгупов, Ю.А.
Егупов, Ю.А.
Yegupov, Y.
Citation: Єгупов Ю. А. Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства / Ю. А. Єгупов // Підприємницька діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання: зб. мат. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 травня 2010 р.). – К.: МІБО КНЕУ, 2010. – С. 78-81.
Issue Date: 2010
Publisher: МІБО КНЕУ
Keywords: виробнича програма
конкурентоспроможність продукції
ринковий попит
обсяг продажів
частка ринку
метод таксономії
производственная программа
конкурентоспособность продукции
рыночный спрос
объем продаж
доля рынка
метод таксономии
production program
competitive products
market demand
sales volume
market share
the method of taxonomy
Abstract: У статті обґрунтовується доцільність використання багатовимірних статистичних методів як інструменту аналізу попиту на продукцію підприємства на цільовому ринку. Застосування в зазначених цілях таксономічного методу (на відміну від інших методів багатовимірного аналізу) не тільки спрощує економічну інтерпретацію отриманих оцінок, а й значно полегшує їх трансформацію в показник, що характеризує частку продукту на цільовому ринку.
В статье обосновывается целесообразность использования многомерных статистических методов как инструмента анализа спроса на продукцию предприятия на целевом рынке. Применение в указанных целях таксономического метода (в отличие от других методов многомерного анализа) не только упрощает экономическую интерпретацию полученных оценок, но и значительно облегчает их трансформацию в показатель, характеризующий долю продукта на целевом рынке.
The article explains the usefulness of multivariate statistical methods as a tool for the analysis of demand for the company's products in the target market. Application for such purposes taxonomic method (in contrast to other methods of multivariate analysis) not only simplifies the economic interpretation of the estimates, but also greatly facilitates their transformation into a measure of the share of the product in the target market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1812
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.