Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЕгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorYegupov, Y.-
dc.date.accessioned2014-06-11T12:39:32Z-
dc.date.available2014-06-11T12:39:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЄгупов Ю. А. Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства / Ю. А. Єгупов // Підприємницька діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання: зб. мат. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 травня 2010 р.). – К.: МІБО КНЕУ, 2010. – С. 78-81.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1812-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується доцільність використання багатовимірних статистичних методів як інструменту аналізу попиту на продукцію підприємства на цільовому ринку. Застосування в зазначених цілях таксономічного методу (на відміну від інших методів багатовимірного аналізу) не тільки спрощує економічну інтерпретацію отриманих оцінок, а й значно полегшує їх трансформацію в показник, що характеризує частку продукту на цільовому ринку.ru_RU
dc.description.abstractВ статье обосновывается целесообразность использования многомерных статистических методов как инструмента анализа спроса на продукцию предприятия на целевом рынке. Применение в указанных целях таксономического метода (в отличие от других методов многомерного анализа) не только упрощает экономическую интерпретацию полученных оценок, но и значительно облегчает их трансформацию в показатель, характеризующий долю продукта на целевом рынке.-
dc.description.abstractThe article explains the usefulness of multivariate statistical methods as a tool for the analysis of demand for the company's products in the target market. Application for such purposes taxonomic method (in contrast to other methods of multivariate analysis) not only simplifies the economic interpretation of the estimates, but also greatly facilitates their transformation into a measure of the share of the product in the target market.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМІБО КНЕУru_RU
dc.subjectвиробнича програмаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїru_RU
dc.subjectринковий попитru_RU
dc.subjectобсяг продажівru_RU
dc.subjectчастка ринкуru_RU
dc.subjectметод таксономіїru_RU
dc.subjectпроизводственная программаru_RU
dc.subjectконкурентоспособность продукцииru_RU
dc.subjectрыночный спросru_RU
dc.subjectобъем продажru_RU
dc.subjectдоля рынкаru_RU
dc.subjectметод таксономииru_RU
dc.subjectproduction programru_RU
dc.subjectcompetitive productsru_RU
dc.subjectmarket demandru_RU
dc.subjectsales volumeru_RU
dc.subjectmarket shareru_RU
dc.subjectthe method of taxonomyru_RU
dc.titleАналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємстваru_RU
dc.title.alternativeАнализ конкурентоспособности продукции как инструмент формирования производственной программы предприятияru_RU
dc.title.alternativeAnalysis of competitiveness of production as an instrument for shaping enterprise production programru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.