Формування бренду туристичної дестинації (на прикладі м. Одеса)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

У роботі досліджено поняття бренду як економічної категорії, розглянуто сутність та особливості бренду туристичної дестинації, вивчено роль бренду в підвищенні привабливості туристичних дестинацій. Надано загальну характеристика туристичного потенціалу Одеси, проаналізовано туристичний сектор міста Одеса, оцінено використання елементів брендингу в просуванні Одеси як туристичної дестинації. Запропоновано використання зарубіжного досвіду в формуванні бренду Одеси як туристичного регіону. Надано рекомендації щодо покращення туристичного бренду міста Одеса.
In the qualification work explores the concept of a brand as an economic category, considers the essence and peculiarities of a tourist destination brand, and studies the role of branding in enhancing the attractiveness of tourist destinations. It provides a general overview of Odessa's tourism potential, analyzes the tourism sector of the city, and evaluates the use of branding elements in promoting Odessa as a tourist destination. The utilization of international experience in forming Odessa's brand as a tourist region is proposed. Recommendations for improving the tourist brand of the city of Odessa are provided.

Опис

Бібліографічний опис

Пінті, О.І. Формування бренду туристичної дестинацiї (на прикладi м. Одеса): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Оксана Iванiвна Пiнтi ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева . - ОНЕУ , 2024. - 87 c.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються