Аналіз та удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ДП «НВКГ «ЗОРЯ» - «МАШПРОЕКТ»)

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний економічний університет

Abstract

Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на його формування. В роботі охарактеризовано етапи формування концепції комплексу маркетингу підприємства та надано характеристику його основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ДП «НВКГ «ЗОРЯ» - «МАШПРОЕКТ». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ДП «НВКГ «ЗОРЯ» - «МАШПРОЕКТ», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій
The work examines modern trends in the improvement of the marketing complex using the example of the SOE "Zorya-Mashproekt". The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting its formation were also considered. The work describes the stages of the formation of the concept of the enterprise's marketing complex and provides a description of its main components. Economic and marketing activity of SOE "Zorya-Mashproekt" was analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of SOE "Zorya-Mashproekt" were developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.

Description

Citation

Волощук Є.О. Аналiз та удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства (на прикладi ДП "НВКГ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Єгор Олегович Волощук ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ , 2024. - 68 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By