Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18166
Title: Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі на прикладі Брощанського сільського споживчого товариства
Other Titles: Marketing decisions of the retail trade enterprise on the example of Broshchansky rural consumer society
Authors: Іваногло, М.С.
Citation: Іваногло М.С. Маркетинговi рiшення пiдприємства роздрiбної торгiвлi на прикладi Брощанського сiльського споживчого товариства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Мирослава Сергiївна Iваногло ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 84 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові рішення
роздрібна торгівля
споживче товариство
маркетингова стратегія
конкурентоспроможність
SWOT-аналіз
marketing decisions
retail trade
consumer society
consumer society
marketing strategy
competitiveness
SWOT analysis
Abstract: Дипломна робота присвячена дослідженню маркетингових рішень у сфері роздрібної торгівлі на прикладі Брощанського сільського споживчого товариства. Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо оптимізації маркетингових стратегій підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності та покращення фінансових результатів. Проведено аналіз теоретичних аспектів маркетингових рішень у роздрібній торгівлі, зокрема, розглянуто основні концепції та моделі маркетингу, а також специфіку їх застосування у сільських споживчих товариствах. Описано історію розвитку Брощанське ССТ, проведено SWOT-аналіз та визначено основні маркетингові проблеми, з якими стикається підприємство в умовах сучасного ринку. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових рішень для Брощанського сільського споживчого товариства. Запропоновані заходи включають розробку маркетингової стратегії та вдосконалення комплексу маркетингу підприємства.
The thesis is devoted to the research of marketing solutions in the field of retail trade on the example of the Broschansk Rural Consumer Society. The purpose of the work is to develop recommendations for optimizing the company's marketing strategies in order to increase its competitiveness and improve financial results. An analysis of the theoretical aspects of marketing decisions in retail trade was carried out, in particular, the main concepts and models of marketing were considered, as well as the specifics of their application in rural consumer associations. The history of the development of Broschansk SST is described, a SWOT analysis is conducted and the main marketing problems faced by the company in the conditions of the modern market are identified. Recommendations for improving marketing solutions for the Broschansk Rural Consumer Society have been developed. The proposed measures include the development of a marketing strategy and improvement of the enterprise's marketing mix.
URI: http://local.lib/diploma/2024Ivanoglo.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Иваногло_реферат.pdf489,56 kBAdobe PDFView/Open
Ivanoglo2024.pdf273,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.