Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18184
Title: Аналіз та удосконалення рекламної діяльності підприємства на ринку косметичних товарів (на прикладі ТОВ «Бьюті Груп»)
Other Titles: Analysis and improvement of the company's advertising activity on the market of cosmetic products (on the example of LLC "Beauty Group")
Authors: Нездоймінов, В.В.
Citation: Нездоймінов В.В. Аналiз та удосконалення рекламної дiяльностi пiдприємства на ринку косметичних товарiв (на прикладi ТОВ "Бьютi Груп"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Валерiй Валерiйовпч Нездоймiнов ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 69 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
Abstract: Досліджено теоретичні аспекти формування рекламної діяльності підприємства, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування рекламної діяльності. В роботі охарактеризовано етапи формування рекламної діяльності та надано характеристику її основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Бьюті Груп». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Бьюті Груп», розраховано витрати на вдосконалення рекламної діяльності підприємства та економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The paper examines modern trends in the improvement of the company's advertising activity using the example of LLC "Beauty Group". The theoretical aspects of the formation of advertising activity of the enterprise were studied, and the main factors affecting the formation of advertising activity were also considered. The paper characterizes the stages of the formation of advertising activity and provides a description of its main components. The economic and marketing activities of LLC "Beauty Group" were analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the advertising activity of LLC "Beauty Group" were developed, costs for improving the advertising activity of the enterprise and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
URI: http://local.lib/diploma/2024Nezdoyminov.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nezdoyminov2024.pdf287,84 kBAdobe PDFView/Open
Реферат_Нездоймінов.pdf190,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.