Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18189
Title: Аналіз маркетингового середовища ТОВ «Телекарт-Прилад»
Other Titles: Analysis of the marketing environment of Telekart-Prylad LLC
Authors: Павлов, К.Є.
Citation: Павлов К.Є. Аналiз маркетингового середовища ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Кирило Євгенович Павлов ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 89 c.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингове середовище підприємства
marketing
marketing environment of the enterprise
Abstract: В кваліфікаційній роботі здійснена характеристика господарської діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», проаналізовані основні економічні і фінансові показники діяльності підприємства; досліджено його комплекс маркетингу. Особливу увагу приділено вивченню тенденцій ринку машинобудування; дослідженню маркетингового середовища підприємства методами SWOT-, PEST-аналізу, за допомогою багатокутника конкурентоспроможності, а також методу п’яти сил конкуренції М. Портера. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» за допомогою участі у міжнародній виставці, а також запропонована розроблена маркетингова стратегія для виходу на нові географічні ринки.
In the qualifying work, the characteristics of the economic activity of Telekart-Prylad LLC were carried out, the main economic and financial indicators of the enterprise were analyzed; its marketing complex was investigated. Special attention is paid to the study of machine building market trends; the study of the enterprise's marketing environment using the methods of SWOT and PEST analysis, using the competitiveness polygon, as well as M. Porter's method of five forces of competition. Directions for improving the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC with the help of participation in an international exhibition are proposed, as well as a developed marketing strategy for entering new geographic markets is proposed.
URI: http://local.lib/diploma/2024Pavlov.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павлов_реферат.pdf489,65 kBAdobe PDFView/Open
Pavlov2024.pdf283,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.