Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСапожникова, А.В.-
dc.date.accessioned2024-08-12T10:17:44Z-
dc.date.available2024-08-12T10:17:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСапожникова А.В. Маркетингове дослiдження поведiнки споживачiв на ринку оптики на прикладi ФОП Мельникова Тетяна Станiславiвна: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Алiна Вячеславiвна Сапожникова ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 91 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18195-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти характеристики поведінки споживачів, основні її принципи, чинники, фактори та мотиви впливу на поведінку споживачів. Розглянуто основні підходи, методики дослідження та аналізу поведінки споживачів. Проаналізовано ключові сегменти споживачів підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, проведено техніко-економічний аналіз діяльності підприємства, встановлено особливості поведінки споживачів ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна. Запропоновано розширення маркетингового відділу підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, визначено основні напрямки покращення діяльності, розроблено тон комунікації підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, розроблено диференційовану стратегію позиціонування за ключовими ознаками.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the characteristics of consumer behavior, main principles, factors, factors and motives influencing consumer behavior. The main approaches, methods of research and analysis of consumer behavior are considered. Author analysis the key customer segments of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, a technical and economic analysis of the entrepreneurship's activities and the peculiarities of the behavior of consumers of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna. The qualification work provides proposals for expanding the marketing department of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, defining the main areas of improvement of marketing activity, developing the tone of communication of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, developing a differentiated positioning strategy according to key features.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectринок оптикиen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.subjectфактори впливу на поведінку споживачівen_US
dc.subjectособливості купівельної поведінкиen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectoptical marketen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectinfluencing factors on consumer behavioren_US
dc.subjectfeatures of purchasing behavioren_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleМаркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку оптикиen_US
dc.title.alternativeMarketing research of consumer behavior in the optical marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Сапожникова Аліна.pdf328,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Sapozhnykova.pdf871,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.