Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18198
Title: Удосконалення комунікативної політики автопарку «GoodInvestAuto»
Other Titles: Improving the communication policy of the «GoodInvestAuto» fleet
Authors: Сидорова, В.Д.
Citation: Сидорова В.Д. Удосконалення комунiкативної полiтики автопарку "GoodInvestAuto": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 07 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вiкторiя Дмитрiвна Сидорова ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - ОНЕУ , 2024. - 108 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: комунікативна політика
маркетингова стратегія
автопарк «GoodInvestAuto»
соціальні мережі
цифровий маркетинг
рекламні заходи
інноваційні технології
канали комунікації
клієнтська лояльність
communication policy
marketing strategy
GoodInvestAuto
fleet
social media
digital marketing
promotional events
innovative technologies
communication channels
customer loyalty
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування комунікативної політики підприємств, основні принципи та підходи до розробки ефективних комунікативних стратегій, а також їх вплив на маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано сучасний стан комунікативної політики автопарку «GoodInvestAuto», зокрема, існуючі методи комунікації, ефективність їхнього застосування та вплив на імідж підприємства і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму удосконалення комунікативної політики для автопарку «GoodInvestAuto», яка включає використання різних інструментів, таких як соціальні мережі, цифровий маркетинг, рекламні кампанії, участь у міжнародних виставках, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проєктів, розвиток каналів комунікації та підвищення кваліфікації персоналу.
The paper considers the theoretical aspects of the formation of communication policy of enterprises, the basic principles and approaches to the development of effective communication strategies, as well as their impact on the marketing activities of the enterprise. The current state of the communication policy of the «GoodInvestAuto» fleet is analyzed, in particular, the existing methods of communication, the effectiveness of their application and the impact on the image of the enterprise and customer loyalty. A comprehensive program for improving the communication policy for the «GoodInvestAuto» fleet is proposed, which includes the use of various tools, such as social networks, digital marketing, advertising campaigns, participation in international exhibitions, introduction of new technologies and products, support for social projects, development of communication channels and staff development
URI: http://local.lib/diploma/2024Sidorova.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sidorova2024.pdf668,55 kBAdobe PDFView/Open
реферат Сидорова В.pdf226,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.