Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18199
Title: Особливості маркетингової діяльності компанії "Marangoz" на ринку виробників меблів
Other Titles: Features of Marangoz's marketing activities in the furniture market
Authors: Станкова, А.М.
Citation: Станкова А.М. Особливостi маркетингової дiяльностi компанiї "Marangoz" на ринку виробникiв меблiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Миколаївна Станкова; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 89 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
виробництво меблів
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
Marangoz
marketing
furniture production
marketing activity
competitiveness
Abstract: У роботі розглянуто теоретичні основи маркетингової діяльності на ринку виробників меблів, включаючи сутність маркетингової діяльності на підприємстві, особливості комплексу маркетингу у виробництві меблів та аналіз сучасних тенденцій у маркетингу меблевої галузі. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства "Marangoz", зокрема загальну характеристику підприємства, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, а також характеристику комплексу маркетингу на підприємстві. Запропоновано рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності компанії "Marangoz", включаючи вибір напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємства та пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності на ринку
The article considers the theoretical foundations of marketing activities in the market of furniture manufacturers, including the essence of marketing activities at the enterprise, features of the marketing complex in furniture production and analysis of current trends in marketing in the furniture industry. The marketing activities of the enterprise "Marangoz" are analysed the general characteristics of the enterprise, analysis of the internal and external environment of the enterprise, as well as characteristics of the marketing complex at the enterprise. Recommendations for improving the marketing activities of the company "Marangoz" are proposed, including the choice of directions for improving the marketing activities of the enterprise and proposals for improving competitiveness in the market.
URI: http://local.lib/diploma/2024Stankova.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_Станкова.pdf212,2 kBAdobe PDFView/Open
Stankova2024.pdf591,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.