Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18203
Title: Комунікативна політика підприємства ресторанного бізнесу ресторан «IL Mio»
Other Titles: Communication policy of the restaurant business enterprise restaurant «IL Mio»
Authors: Троколюк, О.І.
Citation: Троколюк О.І. Комунiкативна полiтика пiдприємства ресторанного бiзнесу РЕСТОРАН "IL MIO": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Iванiвна Троколюк ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 89 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: комунікативна політика
маркетингові комунікації
ресторан
реклама
інструменти комунікативної політики
комунікації
communication policy
marketing communications
restaurant
advertising
tools of communication policy
communications
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики, основні засоби та види комунікацій, роль комунікативної політики в ресторанній діяльності. Проаналізовано економічні показники ресторану «Il Mio», надано характеристику діяльності ресторану. Проведений конкурентний аналіз підприємства. Розглянуто комунікативну політику закладу. Рекомендовано удосконалити цифрові комунікації ресторану «Il Mio». Проаналізовано, що веб-сайт має найвищий пріоритет. Запропоновано челендж у соціальних мережах для залучення клієнтів. Прогнозовано, що рекламна кампанія має потенціал для ефективного просування ресторану та стимулювання активності клієнтів
The paper examines the theoretical aspects of communication policy, the main means and types of communication, the role of communication policy in restaurant activity. The economic indicators of the «Il Mio» restaurant were analyzed, and a description of the restaurant's activity was provided. Conducted competitive analysis of the enterprise. The communication policy of the institution was considered. It is recommended to improve the digital communications of the « Il Mio» restaurant. It has been analyzed that the website has the highest priority. Offered a challenge on social networks to attract customers. It is predicted that the advertising campaign has the potential to effectively promote the restaurant and stimulate customer activity
URI: http://local.lib/diploma/2024Trokoliuk.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Троколюк Олена .pdf498,91 kBAdobe PDFView/Open
Trokoliuk2024.pdf870,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.