Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18208
Назва: Маркетинг підприємства сфери послуг на прикладі ТОВ «Стоміт»
Інші назви: Marketing of a service enterprise on the example of Stomit LLC
Автори: Шаповалова, К.А.
Бібліографічний опис: Шаповалова К.А. Маркетинг пiдприємства сфери послуг на прикладi ТОВ "Стомiт": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Крiстiна Анатолiївна Шаповалова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 90 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
ефективність маркетингової діяльності
маркетингові дослідження
сфера послуг
marketing
marketing activity
effectiveness of marketing activities
marketing research
service sector
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Стоміт»; здійснено огляд ринку сфери послуг в Україні; проведено PEST-аналіз та SWOT-аналіз; розроблено напрямки вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Стоміт». Запропоновано шляхи вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства: запропоновано створення власного веб-сайту та організація маркетингового відділу. Реалізація розробленої маркетингової програми та запропонованих шляхів вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Стоміт» поліпшують всі основні показники діяльності підприємства, що сприятиме росту дохідності, економічного потенціалу та конкурентоспроможності.
The theoretical basis of ensuring the effectiveness of marketing activities of enterprises in the service sector is considered in the qualification work; economic and marketing activity of Stomit LLC was analyzed; an overview of the service sector market in Ukraine was carried out; PEST analysis and SWOT analysis were conducted; directions for improving the effectiveness of marketing activities of Stomit LLC were developed. Ways to improve the efficiency of the company's marketing activities are proposed: creation of its own website and organization of the marketing department are proposed. The implementation of the developed marketing program and the proposed ways of improving the effectiveness of the marketing activities of Stomit LLC improve all the main indicators of the company's activity, which will contribute to the growth of profitability, economic potential and competitiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Shapovalova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаповалова_реферат.pdf494,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Shapovalova2024.pdf307,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.