Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.contributor.authorAndryeyeva, N.-
dc.date.accessioned2014-06-11T19:25:31Z-
dc.date.available2014-06-11T19:25:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНездоймінов С. Г. Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Вісник економічної науки України. – 2013. - №2 (24). – С. 108-112.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1820-
dc.description.abstractУ статті дослідженно проблеми диверсифікаційних процесів на прикладі окремих підприємств та регіонів, виділено теоретичні та методологічні аспекти диверсифікації діяльності підприємств, особливості формування стратегії диверсифікації діяльності саме на підприємствах туристичного бізнесу в умовах глобалізації та економічного зростання.ru_RU
dc.description.abstractВ статье исследованы проблемы диверсификационных процессов на примере отдельных предприятий и регионов, выделены теоретические и методологические аспекты диверсификации деятельности предприятий, особенности формирования стратегии диверсификации деятельности на предприятиях туристического бизнеса в условиях глобализации и экономического роста.-
dc.description.abstractThe article investigates the problem of diversification processes at selected enterprises and regions, highlighted the theoretical and methodological aspects of the diversification of enterprises, especially the formation of a strategy of diversification activities of enterprises of tourist business in the context of globalization and economic growth.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherІнститут економіки промисловості НАН Україниru_RU
dc.subjectпідприємства туристичного бізнесуru_RU
dc.subjectрегіонru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectстратегія диверсифікаціїru_RU
dc.subjectпредприятия туристического бизнесаru_RU
dc.subjectрегионru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectстратегия диверсификацииru_RU
dc.subjecttourism of business enterpriseru_RU
dc.subjectregionru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjectstrategy diversifyru_RU
dc.titleКонцептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесуru_RU
dc.title.alternativeКонцептуальные основы формирования стратегии диверсификации на предприятих туристического бизнесаru_RU
dc.title.alternativeConceptual bases of formation diversification stretegy on tourism business enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.