Шляхи підвищення ефективності збутової діяльності ТОВ «УКРАГРОПАРТНЕР+»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти підвищення ефективності збутової
діяльності підприємства, включаючи визначення поняття збутової діяльності та методики
оцінки її ефективності.
Проаналізовано організаційно-економічні характеристики та фактори, що
впливають на збутову діяльність ТОВ «Украгропартнер+».
Запропоновано напрями покращення збутової діяльності підприємства та оцінено
економічну ефективність цих заходів.
The work deals with the theoretical aspects of improving the efficiency of a company's sales activities, including the definition of sales activities and methods for evaluating their efficiency. The organizational and economic characteristics and factors influencing the sales activities of LLC "UKRAGROPARTNER+" are analyzed. Directions for improving the company's sales activities are proposed and the economic efficiency of these measures is assessed.
The work deals with the theoretical aspects of improving the efficiency of a company's sales activities, including the definition of sales activities and methods for evaluating their efficiency. The organizational and economic characteristics and factors influencing the sales activities of LLC "UKRAGROPARTNER+" are analyzed. Directions for improving the company's sales activities are proposed and the economic efficiency of these measures is assessed.
Опис
Бібліографічний опис
Абрамова, Д.В. Шляхи пiдвищення ефективностi збутової дiяльностi ТОВ "УКРАГРОПАРТНЕР+": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та органiзацiя пiдприємницької дiяльностi" / Дiана Володимирiвна Абрамова; наук. кер. Раїса Володимирiвна Грiнченко. - ОНЕУ, 2024. - 80 c.