Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1826
Назва: Основи побудови цінової стратегії підприємств готельної індустрії
Інші назви: Основы построения ценовой стратегии предприятий гостиничной индустрии
Fundamentals of pricing strategy business hotel industry
Автори: Єгупова, І.М.
Егупова, И.Н.
Yegupova, I.
Бібліографічний опис: Єгупова І. М. Основи побудови цінової стратегії підприємств готельної індустрії / І. М. Єгупова // Ресторанне господарство в стратегіях розвитку туризму: міжнародна науков-практична конференція (15 жовтня 2009 р.) / редкол. : О.І.Черевко [та ін..]. - Харків: ХДУХТ, 2009. – С. 136-138.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ХДУХТ
Ключові слова: цінова стратегія
цінова політика
механізм
тарифи
індустрія гостинності
ценовая стратегия
ценовая политика
механизм
тарифы
индустрия гостеприимства
pricing strategy
price policy
mechanism
tariffs
hospitality industry
Короткий огляд (реферат): У тезах визначена необхідність рішення проблем методологічного й методичного характеру для розробки науково обґрунтованих методичних положень по формуванню цінової стратегії для вітчизняних готельних підприємств.
В тезисах определены проблемы методологического и методического характера, которые необходимо решить для разработки научно обоснованных методических положений по формированию ценовой стратегии для отечественных гостиничных предприятий.
In theses problems identified methodological and methodical nature that need to be addressed to develop a scientifically based methodology provisions on pricing strategy for domestic hotel companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1826
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.