Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1826
Title: Основи побудови цінової стратегії підприємств готельної індустрії
Other Titles: Основы построения ценовой стратегии предприятий гостиничной индустрии
Fundamentals of pricing strategy business hotel industry
Authors: Єгупова, І.М.
Егупова, И.Н.
Yegupova, I.
Citation: Єгупова І. М. Основи побудови цінової стратегії підприємств готельної індустрії / І. М. Єгупова // Ресторанне господарство в стратегіях розвитку туризму: міжнародна науков-практична конференція (15 жовтня 2009 р.) / редкол. : О.І.Черевко [та ін..]. - Харків: ХДУХТ, 2009. – С. 136-138.
Issue Date: 2009
Publisher: ХДУХТ
Keywords: цінова стратегія
цінова політика
механізм
тарифи
індустрія гостинності
ценовая стратегия
ценовая политика
механизм
тарифы
индустрия гостеприимства
pricing strategy
price policy
mechanism
tariffs
hospitality industry
Abstract: У тезах визначена необхідність рішення проблем методологічного й методичного характеру для розробки науково обґрунтованих методичних положень по формуванню цінової стратегії для вітчизняних готельних підприємств.
В тезисах определены проблемы методологического и методического характера, которые необходимо решить для разработки научно обоснованных методических положений по формированию ценовой стратегии для отечественных гостиничных предприятий.
In theses problems identified methodological and methodical nature that need to be addressed to develop a scientifically based methodology provisions on pricing strategy for domestic hotel companies.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1826
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.