Формування стратегії розвитку дилерського підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний економічний університет

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку дилерського підприємства, що базуються на аналізі наукових статей, доповідей вчених та науковців. Досліджено процес та етапи формування стратегії розвитку на підприємстві. Проаналізовано ключові фактори ТОВ «Кітчен Мастерс», такі як фінансовий стан, господарська діяльність, конкуренти на ринку посуду. На основі отриманих даних виявлено оптимальну стратегію розвитку підприємства. Запропоновано пропозицію щодо покращення діяльності ТОВ «Кітчен Мастерс», спрямовану на розширення асортименту послуг на поточному ринку.
The work deals with the theoretical aspects of the formation of a dealership development strategy based on the analysis of scientific articles, reports of scientists and scholars. The process and stages of forming a development strategy at an enterprise are studied. Author analysis the key factors of Kitchen Masters LLC, such as financial status, economic activity, competitors in the tableware market. On the basis of the obtained data, the optimal development strategy for the enterprise is identified. A proposal to improve the activities of Kitchen Masters LLC aimed at expanding the range of services in the current market is proposed.

Description

Citation

Катирєва А.В. Формування стратегiї розвитку дилерського пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Вiкторiвна Катирєва; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ, 2024. - 75 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By