Методи урахування цільового прибутку в контексті ціноутворення на послуги проживання в готелі
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Атлант
Abstract
У тезах розглянуті відносний та абсолютний методи урахування цільового прибутку в процесі ціноутворення на послуги проживання в готельних підприємствах.
В тезисах рассмотрены относительный и абсолютный методы учета целевой прибыли в процессе ценообразования на услуги проживания в гостиничных предприятиях.
In theses examined the relative and absolute methods including targeted profit in the process of pricing the services of accommodation in the hotel business.
В тезисах рассмотрены относительный и абсолютный методы учета целевой прибыли в процессе ценообразования на услуги проживания в гостиничных предприятиях.
In theses examined the relative and absolute methods including targeted profit in the process of pricing the services of accommodation in the hotel business.
Description
Keywords
ціноутворення, цільовий прибуток, рентабельність продажів, рентабельність послуг, норма прибутку, вкладений капітал, ценообразование, целевую прибыль, рентабельность продаж, рентабельность услуг, норма прибыли, вложенный капитал, pricing, target profit, return on sales, return service, rate of return, invested capital
Citation
Єгупова І. М. Методи урахування цільового прибутку в контексті ціноутворення на послуги проживання в готелі / І. М. Єгупова // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: матеріали першої міжнар. наук.-практ. конф. (18-19 жовтня 2012 р.). - Одеса: Атлант, 2012. – С. 249-250.