Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18319
Назва: Управління зовнішніми комунікаціями фармацевтичного підприємства
Інші назви: Management of external communications of a pharmaceutical enterprise
Автори: Павлов, В.В.
Бібліографічний опис: Павлов В.В. Управлiння зовнiшнiми комунiкацiями фармацевтичного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Вiталiй Вiталiйович Павлов ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - ОНЕУ , 2024. - 64 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: зовнішні комунікації
підприємство
управління
ефективність
фармацевтичний ринок
external communications
enterprise
management
efficiency
pharmaceutical market
Короткий огляд (реферат): Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2024. У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління комунікаціями підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку фармацевтичного ринку та фінансово- господарську діяльність підприємства. Запропоновано заходи з управління зовнішніми комунікаціями підприємства.
Theoretical aspects of enterprise communications management are considered in the work. The trends in the development of the pharmaceutical market and the financial and economic activity of the enterprise are analyzed. Measures to manage the company's external communications are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Pavlov1.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
анотація і реферат_Павлов.pdf110,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Pavlov2024.pdf141,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.