Управління зовнішніми комунікаціями фармацевтичного підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2024.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління комунікаціями
підприємства.
Проаналізовано тенденції розвитку фармацевтичного ринку та фінансово-
господарську діяльність підприємства.
Запропоновано заходи з управління зовнішніми комунікаціями підприємства.
Theoretical aspects of enterprise communications management are considered in the work. The trends in the development of the pharmaceutical market and the financial and economic activity of the enterprise are analyzed. Measures to manage the company's external communications are proposed.
Theoretical aspects of enterprise communications management are considered in the work. The trends in the development of the pharmaceutical market and the financial and economic activity of the enterprise are analyzed. Measures to manage the company's external communications are proposed.
Опис
Бібліографічний опис
Павлов В.В. Управлiння зовнiшнiми комунiкацiями фармацевтичного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Вiталiй Вiталiйович Павлов ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - ОНЕУ , 2024. - 64 с.