Формування стратегії розвитку підприємства машинобудівної галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства, зокрема їх особливості та процес формування, що впливають на вибір стратегії. Проаналізовано за допомогою стратегічних інструментів внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства та обрано стратегію для його подальшого розвитку, а також проаналізовано фінансовий стан ПРАТ «Одеський машинобудівний завод» за 2020, 2021, та 2022 роки. Запропоновано захід щодо вдосконалення виробничого процесу підприємства шляхом диверсифікації нового продукту.
The work deals with the theoretical aspects of the formation of the company's development strategy, in particular, their features and the formation process, which influence the choice of strategy. Author analysis the internal and external enviroment of the enterprise переведи with the help of strategic tools and a strategy was chosen for its further development, as well as the financial condition of PJSC "Odesa Machine-Building Plant" for 2020, 2021, and 2022 was analyzed. A measure to improve the enterprise's production process by diversifying a new product is proposed.

Опис

Бібліографічний опис

Вакаренко О.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства машинобудiвної галузi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Олександра Вадимiвна Вакаренко ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 76 с.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються