Управління конкурентами перевагами підприємства оптової торгівлі хімічними продуктами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентними перевагами підприємства, зокрема сутність поняття конкурентних переваг, ключові етапи процесу управління конкурентними перевагами підприємства, крім того досліджено методики оцінювання конкурентних переваг. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище досліджуваного підприємства, а саме стан ринку оптової торгівлі хімічними продуктами та фінансово-економічні показники. Запропоновано інвестиційний проект відкриття роздрібної торгової точки для збільшення кількості постійних споживачів.
The article considers theoretical aspects of management of competitive advantages of an enterprise, in particular, the essence of the concept of competitive advantages, key stages of the process of managing competitive advantages of an enterprise, and also studies methods of assessment of competitive advantages. The external and internal environment of the researched enterprise, namely the status of the chemical products wholesale market and financial and economic indicators, has been analyzed. An investment project for opening a retail outlet to increase the number of regular customers has been proposed

Опис

Бібліографічний опис

Гратій В.О. Управлiння конкурентними перевагами пiдприємства оптової торгiвлi хiмiчними продуктами: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр: спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Вiкторiя Олександрiвна Гратiй; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк. - ОНЕУ, 2024. - 62 с.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються