Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18373
Назва: Формування конкурентної стратегії телекомунікаційного підприємства
Інші назви: Formation of a competitive strategy of a telecommunications enterprise
Автори: Толмачевська, Д.В.
Бібліографічний опис: Толмачевська Д.В. Формування конкурентної стратегiї телекомунiкацiйного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Дар'я Вадимiвна Толмачевська ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 66 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренція
стратегія
конкурентна стратегія
ринок
телекомунікаційна галузь
товар
конкурентні переваги
стратегічний аналіз
PEST-аналіз
SNW-аналіз
аналіз «5-ти конкурентних сил М.Портера»
competition
strategy
competitive strategy
market
telecommunications industry
product
competitive advantages
strategic analysis
PEST-analysis
SNW-analysis
M. Porter's 5 competitive forces analysis
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, зокрема, їх класифікація та особливості, що впливають на вибір стратегії. Проаналізовано виробничо-господарську діяльність ТОВ «Телекомунікаційні технології» за 2020,2021 та 2022 роки, за допомогою стратегічних інструментів проаналізовано мікро- та макросередовище підприємства та визначено його позицію на ринку серед конкурентів. Запропоновано захід щодо вдосконалення виробничого процесу підприємства шляхом об’єднання виробничих комплексів.
The work deals with the theoretical aspects of the formation of the company's competitive strategy, in particular, their classification and features affecting the choice of strategy. Author analysis the production and economic activity of LLC “Telecommunications Technologies” for 2020, 2021 and 2022, the micro- and macro-environment of the enterprise was analyzed with the help of strategic tools and its position on the market among competitors was determined. A measure to improve the production process of the enterprise by combining production complexes is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18373
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Толмачевська Д. Реферат.pdf580,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Tolmachevska.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.