Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18373
Назва: | Формування конкурентної стратегії телекомунікаційного підприємства |
Інші назви: | Formation of a competitive strategy of a telecommunications enterprise |
Автори: | Толмачевська, Д.В. |
Бібліографічний опис: | Толмачевська Д.В. Формування конкурентної стратегiї телекомунiкацiйного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Дар'я Вадимiвна Толмачевська ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 66 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | конкуренція стратегія конкурентна стратегія ринок телекомунікаційна галузь товар конкурентні переваги стратегічний аналіз PEST-аналіз SNW-аналіз аналіз «5-ти конкурентних сил М.Портера» competition strategy competitive strategy market telecommunications industry product competitive advantages strategic analysis PEST-analysis SNW-analysis M. Porter's 5 competitive forces analysis |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, зокрема, їх класифікація та особливості, що впливають на вибір стратегії.
Проаналізовано виробничо-господарську діяльність ТОВ «Телекомунікаційні технології» за 2020,2021 та 2022 роки, за допомогою стратегічних інструментів проаналізовано мікро- та макросередовище підприємства та визначено його позицію на ринку серед конкурентів.
Запропоновано захід щодо вдосконалення виробничого процесу підприємства шляхом об’єднання виробничих комплексів. The work deals with the theoretical aspects of the formation of the company's competitive strategy, in particular, their classification and features affecting the choice of strategy. Author analysis the production and economic activity of LLC “Telecommunications Technologies” for 2020, 2021 and 2022, the micro- and macro-environment of the enterprise was analyzed with the help of strategic tools and its position on the market among competitors was determined. A measure to improve the production process of the enterprise by combining production complexes is proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18373 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Толмачевська Д. Реферат.pdf | 580,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Tolmachevska.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.