Освітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект)
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ХНРБЦУ
Анотація
В даній статті аналізуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти та визначаються актуальні проблеми освітньо-педагогічної діяльності. В контексті розгляду теоретико-методологічної проблематики зроблена спроба розкрити освітній потенціал філософського знання.
В работе анализируются основные тенденции развития современной системы образования, определяются актуальные проблемы педагогической деятельности. В контексте исследования теоретико-методологической проблематики сделана попытка раскрыть образовательный потенциал философского знания.
This paper analyzes the main trends in the modern education system and defines actual problems of educational and pedagogical activity. Within the context of theoretical and methodological perspectives authors attempt to reveal the educational potential of philosophical knowledge.
В работе анализируются основные тенденции развития современной системы образования, определяются актуальные проблемы педагогической деятельности. В контексте исследования теоретико-методологической проблематики сделана попытка раскрыть образовательный потенциал философского знания.
This paper analyzes the main trends in the modern education system and defines actual problems of educational and pedagogical activity. Within the context of theoretical and methodological perspectives authors attempt to reveal the educational potential of philosophical knowledge.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Сандюк Л. О. Освітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект) / Л. О. Сандюк, Н. В. Щубелка // Проблеми сучасної педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія і практика: збірник наукових праць Хортинського національного навчального реабілітаційного багатопрофільного центру. – Запоріжжя: ХНРБЦУ, 2011. – Вип. 1. -С. 187-194.