Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1839
Title: Освітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект)
Other Titles: Образовательный потенциал философских дисциплин (методологический аспект)
Educational potential of philosophical disciplines (methodological aspect)
Authors: Сандюк, Л.О.
Щубелка, Н.В.
Сандюк, Л.А.
Щубелка, Н.В.
Sandyuk, L.
Schubelka, N.
Citation: Сандюк Л. О. Освітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект) / Л. О. Сандюк, Н. В. Щубелка // Проблеми сучасної педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія і практика: збірник наукових праць Хортинського національного навчального реабілітаційного багатопрофільного центру. – Запоріжжя: ХНРБЦУ, 2011. – Вип. 1. -С. 187-194.
Issue Date: 2011
Publisher: ХНРБЦУ
Keywords: культура
освіта
трансформація
парадигма
методологія
метод
діалог
культура
образование
трансформация
парадигма
методология
метод
диалог
culture
education
transformation
paradigm
methodology
method
dialogue
Abstract: В даній статті аналізуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти та визначаються актуальні проблеми освітньо-педагогічної діяльності. В контексті розгляду теоретико-методологічної проблематики зроблена спроба розкрити освітній потенціал філософського знання.
В работе анализируются основные тенденции развития современной системы образования, определяются актуальные проблемы педагогической деятельности. В контексте исследования теоретико-методологической проблематики сделана попытка раскрыть образовательный потенциал философского знания.
This paper analyzes the main trends in the modern education system and defines actual problems of educational and pedagogical activity. Within the context of theoretical and methodological perspectives authors attempt to reveal the educational potential of philosophical knowledge.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1839
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.