Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСандюк, Л.О.-
dc.contributor.authorЩубелка, Н.В.-
dc.contributor.authorСандюк, Л.А.-
dc.contributor.authorЩубелка, Н.В.-
dc.contributor.authorSandyuk, L.-
dc.contributor.authorSchubelka, N.-
dc.date.accessioned2014-06-12T11:55:21Z-
dc.date.available2014-06-12T11:55:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСандюк Л. О. Освітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект) / Л. О. Сандюк, Н. В. Щубелка // Проблеми сучасної педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія і практика: збірник наукових праць Хортинського національного навчального реабілітаційного багатопрофільного центру. – Запоріжжя: ХНРБЦУ, 2011. – Вип. 1. -С. 187-194.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1839-
dc.description.abstractВ даній статті аналізуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти та визначаються актуальні проблеми освітньо-педагогічної діяльності. В контексті розгляду теоретико-методологічної проблематики зроблена спроба розкрити освітній потенціал філософського знання.ru_RU
dc.description.abstractВ работе анализируются основные тенденции развития современной системы образования, определяются актуальные проблемы педагогической деятельности. В контексте исследования теоретико-методологической проблематики сделана попытка раскрыть образовательный потенциал философского знания.-
dc.description.abstractThis paper analyzes the main trends in the modern education system and defines actual problems of educational and pedagogical activity. Within the context of theoretical and methodological perspectives authors attempt to reveal the educational potential of philosophical knowledge.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХНРБЦУru_RU
dc.subjectкультураru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectтрансформаціяru_RU
dc.subjectпарадигмаru_RU
dc.subjectметодологіяru_RU
dc.subjectметодru_RU
dc.subjectдіалогru_RU
dc.subjectкультураru_RU
dc.subjectобразованиеru_RU
dc.subjectтрансформацияru_RU
dc.subjectпарадигмаru_RU
dc.subjectметодологияru_RU
dc.subjectметодru_RU
dc.subjectдиалогru_RU
dc.subjectcultureru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjecttransformationru_RU
dc.subjectparadigmru_RU
dc.subjectmethodologyru_RU
dc.subjectmethodru_RU
dc.subjectdialogueru_RU
dc.titleОсвітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект)ru_RU
dc.title.alternativeОбразовательный потенциал философских дисциплин (методологический аспект)ru_RU
dc.title.alternativeEducational potential of philosophical disciplines (methodological aspect)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.