Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1839
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сандюк, Л.О. | - |
dc.contributor.author | Щубелка, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Сандюк, Л.А. | - |
dc.contributor.author | Щубелка, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Sandyuk, L. | - |
dc.contributor.author | Schubelka, N. | - |
dc.date.accessioned | 2014-06-12T11:55:21Z | - |
dc.date.available | 2014-06-12T11:55:21Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Сандюк Л. О. Освітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект) / Л. О. Сандюк, Н. В. Щубелка // Проблеми сучасної педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія і практика: збірник наукових праць Хортинського національного навчального реабілітаційного багатопрофільного центру. – Запоріжжя: ХНРБЦУ, 2011. – Вип. 1. -С. 187-194. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1839 | - |
dc.description.abstract | В даній статті аналізуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти та визначаються актуальні проблеми освітньо-педагогічної діяльності. В контексті розгляду теоретико-методологічної проблематики зроблена спроба розкрити освітній потенціал філософського знання. | ru_RU |
dc.description.abstract | В работе анализируются основные тенденции развития современной системы образования, определяются актуальные проблемы педагогической деятельности. В контексте исследования теоретико-методологической проблематики сделана попытка раскрыть образовательный потенциал философского знания. | - |
dc.description.abstract | This paper analyzes the main trends in the modern education system and defines actual problems of educational and pedagogical activity. Within the context of theoretical and methodological perspectives authors attempt to reveal the educational potential of philosophical knowledge. | - |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | ХНРБЦУ | ru_RU |
dc.subject | культура | ru_RU |
dc.subject | освіта | ru_RU |
dc.subject | трансформація | ru_RU |
dc.subject | парадигма | ru_RU |
dc.subject | методологія | ru_RU |
dc.subject | метод | ru_RU |
dc.subject | діалог | ru_RU |
dc.subject | культура | ru_RU |
dc.subject | образование | ru_RU |
dc.subject | трансформация | ru_RU |
dc.subject | парадигма | ru_RU |
dc.subject | методология | ru_RU |
dc.subject | метод | ru_RU |
dc.subject | диалог | ru_RU |
dc.subject | culture | ru_RU |
dc.subject | education | ru_RU |
dc.subject | transformation | ru_RU |
dc.subject | paradigm | ru_RU |
dc.subject | methodology | ru_RU |
dc.subject | method | ru_RU |
dc.subject | dialogue | ru_RU |
dc.title | Освітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект) | ru_RU |
dc.title.alternative | Образовательный потенциал философских дисциплин (методологический аспект) | ru_RU |
dc.title.alternative | Educational potential of philosophical disciplines (methodological aspect) | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософії, історії та політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освітній потенціал філософських дисциплін (методологічний аспект).pdf | 155,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.