Формування конкурентної стратегії підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі ТОВ «ДЦ УКРАЇНА»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних стратегій підприємства Проаналізовано сучасний стан ринку дрогері-ритейлу України та поточний стан ТОВ «ДЦ УКРАЇНА». Запропоновано застосування конкурентної стратегії диференціації, яка полягає у впровадженні нового формату продажу товарів, а саме вендингових апаратів.
The work deals with the theoretical aspects of formation of competitive business strategy. Author analysis the current state of the drugstore-retail market of Ukraine and the current state of LLC “DC UKRAINE” and proposes the application of a competitive strategy of differentiation, which consists in the introduction of a new format for the sale of goods, namely vending machines.

Опис

Бібліографічний опис

Матей С.Ю. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства роздрiбної торгiвлi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Софiя Юрiївна Матей; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ , 2024. - 57 с.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються