Формування конкурентної стратегії підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі ТОВ «ДЦ УКРАЇНА»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних стратегій підприємства Проаналізовано сучасний стан ринку дрогері-ритейлу України та поточний стан ТОВ «ДЦ УКРАЇНА».
Запропоновано застосування конкурентної стратегії диференціації, яка полягає у впровадженні нового формату продажу товарів, а саме вендингових апаратів.
The work deals with the theoretical aspects of formation of competitive business strategy. Author analysis the current state of the drugstore-retail market of Ukraine and the current state of LLC “DC UKRAINE” and proposes the application of a competitive strategy of differentiation, which consists in the introduction of a new format for the sale of goods, namely vending machines.
The work deals with the theoretical aspects of formation of competitive business strategy. Author analysis the current state of the drugstore-retail market of Ukraine and the current state of LLC “DC UKRAINE” and proposes the application of a competitive strategy of differentiation, which consists in the introduction of a new format for the sale of goods, namely vending machines.
Опис
Бібліографічний опис
Матей С.Ю. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства роздрiбної торгiвлi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Софiя Юрiївна Матей; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ , 2024. - 57 с.