Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18493
Назва: Комунікації в Інтернет-маркетингу: методичні рекомендації
Інші назви: Communications in Internet marketing: methodological recommendations
Автори: Бондаренко, О.М
Стрій, Л.І.
Bondarenko, O.
Strii, L.
Бібліографічний опис: Бондаренко О.М. Комунікації в Інтернет-маркетингу: метод. рек. щодо організації та виконання самостійної роботи студентів усіх форм навчання освітньо-професійної програми «Маркетинг і міжнародна логістика» спеціальності 075 «Маркетинг» / О.М. Бондаренко, Л.О. Стрій – Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2024. – 26 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комунікації
Інтернет-маркетинг
communications
Internet marketing
Короткий огляд (реферат): Положенням про організацію навчального процесу в вищих навчальних закладах України передбачено, що навчальний час, відведений для самостійної роботи студентів визначається робочим навчальним планом і повинен становити не менше 1/3 та не більше 2/3 загального обсягу навчального часу студента, відведеного для вивчення конкретної дисципліни
The provisions on the organization of the initial process in the most basic principles of Ukraine have been transferred, so that the initial time for independent work of students is designated as a working initial plan and must be no less than 1/3 and no more than 2/3 obligation to the initial hour of a student assigned to study a specific discipline
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18493
Інші ідентифікатори: УДК 366.322
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_5409118212430256741.pdf780,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.