Комунікації в Інтернет-маркетингу: методичні вказівки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Сучасні технології та зростання популярності інтернету дали нові можливості для маркетологів, що дозволяють довести інформацію до споживачів швидше, ефективніше та більш точно. Уміння правильно користуватися цими можливостями стає дедалі важливішим для будь-якого спеціаліста у сфері маркетингу.
Current technologies and the growing popularity of the Internet have given new opportunities for marketers to deliver information to the public more efficiently and accurately. The ability to properly use these capabilities is of great importance for any specialist in the field of marketing.

Опис

Бібліографічний опис

Стрій Л.О. Комунікації в Інтернет-маркетингу: метод. вказівки до виконання практ. робіт студентів усіх форм навчання освітньо-професійної програми «Маркетинг і міжнародна логістика» спеціальності 075 «Маркетинг» / О.М. Бондаренко, Л.О. Стрій – Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2024. – 29 с.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються