Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1865
Назва: Методичні підходи до оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості у конкурентному середовищі
Інші назви: Методические подходы к оценке экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в конкурентной среде
Methodical approaches to the estimation of the economic strategy of the enterprises of food industry in a competitive environment
Автори: Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, G.
Бібліографічний опис: Місько Г. А. Методичні підходи до оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в конкурентному середовищі / Г. А. Місько // Вісник Запорізького національного університету. – 2010. – № 3(7). – С. 61–67.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Запорізький національний університет
Ключові слова: економічна стратегія
підприємство
харчова промисловість
конкурентоспроможність
конкурентне середовище
экономическая стратегия
предприятие
пищевая промышленность
конкурентоспособность
конкурентная среда
economic strategy
business
food industry
competitiveness
competitive environment
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено методичні підходи до оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості у конкурентному середовищі. Розглянуто відмінні особливості категорії конкурентоспроможність продукції та конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано оцінювати економічну стратегію підприємства харчової промисловості за допомогою використання методики оцінки зведеного рівня конкурентоспроможності, основою якого є систематизований набір показників, при умові використання надійних експертних оцінок.
В статье исследованы методические подходы к оценке экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в конкурентной среде. Рассмотрены отличительные особенности категории конкурентоспособность продукции и конкурентоспособности предприятия. Предложено оценивать экономическую стратегию предприятия пищевой промышленности с помощью использования методики оценки сводного уровня конкурентоспособности, основой которого является систематизированный набор показателей, при условии использования надежных экспертных оценок.
The article explores approaches to assessing the economic strategy of the food industry in a competitive environment. Consider the distinguishing features of competitive products and categories of enterprise competitiveness. An economic strategy to assess the food industry by using the consolidated methodologies for evaluating the level of competitiveness, based on a systematic set of indicators, provided reliable use of expert evaluations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1865
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.