Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1866
Title: Ступінь соціальної відповідальності підприємств та його вплив на економічну стратегію
Other Titles: Степень социальной ответственности предприятия и её влияние на экономическую стратегию
The degree of social responsibility and its impact on economic strategy
Authors: Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, G.
Citation: Місько Г. А. Ступінь соціальної відповідальності підприємств та його вплив на економічну стратегію / Г. А. Місько // Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету. Серія: «Наука та економіка». – 2012. – № 1 (25). – С. 172–175.
Issue Date: 2012
Publisher: Хмельницький економічний університет
Keywords: соціальна відповідальність
економічна стратегія
підприємство
социальная ответственность
экономическая стратегия
предприятие
social responsibility
economic strategy
enterprise
Abstract: У статті визначено ключові характеристики оцінки ступеня соціальної відповідальності підприємства. Досліджено реалізацію соціально-орієнтованої стратегії на підприємствах з виробництва фруктових та овочевих соків. Наведено результати експертної оцінки ступеня соціальної відповідальності підприємств.
В статье определены ключевые характеристики оценки степени социальной ответственности предприятия. Проведено исследование реализации социально-ориентированной стратегии на предприятиях по производству фруктовых и овощных соков. Представлены результаты экспертной оценки степени социальной ответственности предприятий.
In the article are certain key descriptions of estimation of degree of social responsibility of enterprise. Research of realization of the socially-focused strategy at the enterprises for manufacture of fruit and vegetable juice is conducted. Results of an expert estimation of degree of social responsibility of the enterprises are presented.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1866
Appears in Collections:Кафедра менеджменту організацій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.