Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1867
Назва: Вплив факторів ринкового середовища на управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості
Інші назви: Влияние факторов рыночной среды на управление экономической стратегией предприятия пищевой промышленности
Influence of factors of market environment is on management of enterprise of food industry economic strategy
Автори: Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, G.
Бібліографічний опис: Місько Г. А. Вплив факторів ринкового середовища на управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості / Г. А. Місько // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2010. – № 34. – С. 70–72.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Національний університет харчових технологій
Ключові слова: фактори
управління
економічна стратегія
підприємство
харчова промисловість
факторы
управление
экономическая стратегия
предприятие
пищевая промышленность
factors
managements
economic strategy
enterprise
food industry
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто дискусійні аспекти класифікації факторів ринкового середовища. Досліджено основні групи факторів, які впливають на управління економічною стратегією підприємства. Складено матрицю зовнішніх стратегічних факторів, які найбільш всього впливають на економічну стратегію підприємства харчової промисловості в умовах ринкового середовища.
В статье рассмотрено дискуссионные аспекты классификации факторов рыночной среды. Исследованы основные группы факторов, которые влияют на управление экономической стратегией предприятия. Составлено матрицу внешних стратегических факторов, которые больше всего влияют на экономическую стратегию предприятия пищевой промышленности в условиях рыночной среды.
The debatable aspects of classification of factors of market environment are considered in the article. Investigational basic groups of factors, which influence on the management of enterprise economic strategy. The matrix of external strategic factors which most all influence on economic strategy of enterprise of food industry in the conditions of market environment is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1867
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.