Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1867
Title: Вплив факторів ринкового середовища на управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості
Other Titles: Влияние факторов рыночной среды на управление экономической стратегией предприятия пищевой промышленности
Influence of factors of market environment is on management of enterprise of food industry economic strategy
Authors: Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, G.
Keywords: фактори
управління
економічна стратегія
підприємство
харчова промисловість
факторы
управление
экономическая стратегия
предприятие
пищевая промышленность
factors
managements
economic strategy
enterprise
food industry
Issue Date: 2010
Publisher: Національний університет харчових технологій
Citation: Місько Г. А. Вплив факторів ринкового середовища на управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості / Г. А. Місько // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2010. – № 34. – С. 70–72.
Abstract: У статті розглянуто дискусійні аспекти класифікації факторів ринкового середовища. Досліджено основні групи факторів, які впливають на управління економічною стратегією підприємства. Складено матрицю зовнішніх стратегічних факторів, які найбільш всього впливають на економічну стратегію підприємства харчової промисловості в умовах ринкового середовища.
В статье рассмотрено дискуссионные аспекты классификации факторов рыночной среды. Исследованы основные группы факторов, которые влияют на управление экономической стратегией предприятия. Составлено матрицу внешних стратегических факторов, которые больше всего влияют на экономическую стратегию предприятия пищевой промышленности в условиях рыночной среды.
The debatable aspects of classification of factors of market environment are considered in the article. Investigational basic groups of factors, which influence on the management of enterprise economic strategy. The matrix of external strategic factors which most all influence on economic strategy of enterprise of food industry in the conditions of market environment is made.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1867
Appears in Collections:Кафедра менеджмента



This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.