Вплив факторів ринкового середовища на управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет харчових технологій
Анотація
У статті розглянуто дискусійні аспекти класифікації факторів ринкового середовища. Досліджено основні групи факторів, які впливають на управління економічною стратегією підприємства. Складено матрицю зовнішніх стратегічних факторів, які найбільш всього впливають на економічну стратегію підприємства харчової промисловості в умовах ринкового середовища.
В статье рассмотрено дискуссионные аспекты классификации факторов рыночной среды. Исследованы основные группы факторов, которые влияют на управление экономической стратегией предприятия. Составлено матрицу внешних стратегических факторов, которые больше всего влияют на экономическую стратегию предприятия пищевой промышленности в условиях рыночной среды.
The debatable aspects of classification of factors of market environment are considered in the article. Investigational basic groups of factors, which influence on the management of enterprise economic strategy. The matrix of external strategic factors which most all influence on economic strategy of enterprise of food industry in the conditions of market environment is made.
В статье рассмотрено дискуссионные аспекты классификации факторов рыночной среды. Исследованы основные группы факторов, которые влияют на управление экономической стратегией предприятия. Составлено матрицу внешних стратегических факторов, которые больше всего влияют на экономическую стратегию предприятия пищевой промышленности в условиях рыночной среды.
The debatable aspects of classification of factors of market environment are considered in the article. Investigational basic groups of factors, which influence on the management of enterprise economic strategy. The matrix of external strategic factors which most all influence on economic strategy of enterprise of food industry in the conditions of market environment is made.
Опис
Бібліографічний опис
Місько Г. А. Вплив факторів ринкового середовища на управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості / Г. А. Місько // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2010. – № 34. – С. 70–72.