Мотивація орієнтування підприємства на споживача

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

В сучасних умовах конкурентного ринку орієнтація підприємства на споживача стає одним з ключових факторів його успішного функціонування та розвитку. В епоху глобалізації та інформаційних технологій споживачі мають значно більший вибір товарів і послуг, що підвищує їхні вимоги до якості продукції та рівня обслуговування. У зв'язку з цим підприємства змушені шукати нові шляхи задоволення потреб своїх клієнтів, аби зберегти свою конкурентоспроможність на ринку
In today's competitive market, the company's focus on the consumer becomes one of the key factors in its successful functioning and development. In the era of globalization and information technologies, consumers have a much larger choice of goods and services, which increases their requirements for product quality and service level. In this regard, companies are forced to look for new ways to meet the needs of their customers in order to maintain their competitiveness in the market

Опис

Бібліографічний опис

Дроздова Є. С. Мотивація орієнтування підприємства на споживача / Є. С. Дроздова, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-пр акт. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 125-126.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються