Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Назва: Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища
Інші назви: Стратегический анализ как инструментарий оценки экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в условиях конкурентной среды
Strategic analysis as tools to assess the economic strategy of the enterprises of the food industry in conditions of the competitive environment
Автори: Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, G.
Бібліографічний опис: Місько Г. А. Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища / Г. А. Місько // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2010. – № 5(44). – Ч. ІІ. – С. 149–152.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Полтавський університет економіки і торгівлі
Ключові слова: стратегічний аналіз
економічна стратегія
підприємства
харчова промисловість
стратегический анализ
экономическая стратегия
предприятия
пищевая промышленность
strategic analysis
economic strategy
business
food industry
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища. Зроблено оцінку стратегічного положення СП «Вітмарк -Україна» ТОВ за допомогою SWOT – аналізу. За результатами дослідження виявлені сильні сторони та переваги економічної стратегії підприємства, розглянуті слабкі місця які потребують коректування виходячи зі стратегічної точки зору.
В работе рассмотрен стратегический анализ как инструментарий оценки экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в условиях конкурентной среды. Сделана оценка стратегического положения СП «Витмарк -Украина» ООО с помощью SWOT – анализа. По результатам исследования выявлены сильные стороны и преимущества экономической стратегии предприятия, рассмотрены слабые стороны которые требуют корректировки исходя из стратегической точки зрения.
We consider strategic analysis as a tool of economic evaluation strategy of the food industry in a competitive environment. Assess the strategic position of JV Vitmark-Ukraine "Ltd. using SWOT - analysis. The survey identified strengths and advantages of the economic strategy of enterprises, the weaknesses that need correction based on the strategic point of view.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.