Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМісько, Г.А.-
dc.contributor.authorМисько, А.А.-
dc.contributor.authorMisko, G.-
dc.date.accessioned2014-06-17T16:45:49Z-
dc.date.available2014-06-17T16:45:49Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМісько Г. А. Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища / Г. А. Місько // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2010. – № 5(44). – Ч. ІІ. – С. 149–152.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища. Зроблено оцінку стратегічного положення СП «Вітмарк -Україна» ТОВ за допомогою SWOT – аналізу. За результатами дослідження виявлені сильні сторони та переваги економічної стратегії підприємства, розглянуті слабкі місця які потребують коректування виходячи зі стратегічної точки зору.ru_RU
dc.description.abstractВ работе рассмотрен стратегический анализ как инструментарий оценки экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в условиях конкурентной среды. Сделана оценка стратегического положения СП «Витмарк -Украина» ООО с помощью SWOT – анализа. По результатам исследования выявлены сильные стороны и преимущества экономической стратегии предприятия, рассмотрены слабые стороны которые требуют корректировки исходя из стратегической точки зрения.-
dc.description.abstractWe consider strategic analysis as a tool of economic evaluation strategy of the food industry in a competitive environment. Assess the strategic position of JV Vitmark-Ukraine "Ltd. using SWOT - analysis. The survey identified strengths and advantages of the economic strategy of enterprises, the weaknesses that need correction based on the strategic point of view.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПолтавський університет економіки і торгівліru_RU
dc.subjectстратегічний аналізru_RU
dc.subjectекономічна стратегіяru_RU
dc.subjectпідприємстваru_RU
dc.subjectхарчова промисловістьru_RU
dc.subjectстратегический анализru_RU
dc.subjectэкономическая стратегияru_RU
dc.subjectпредприятияru_RU
dc.subjectпищевая промышленностьru_RU
dc.subjectstrategic analysisru_RU
dc.subjecteconomic strategyru_RU
dc.subjectbusinessru_RU
dc.subjectfood industryru_RU
dc.titleСтратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовищаru_RU
dc.title.alternativeСтратегический анализ как инструментарий оценки экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в условиях конкурентной средыru_RU
dc.title.alternativeStrategic analysis as tools to assess the economic strategy of the enterprises of the food industry in conditions of the competitive environmentru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.