Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1870
Назва: Шляхи досягнення ефективності управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості в ринковій інфраструктурі
Інші назви: Пути достижения эффективности управления экономической стратегией предприятия пищевой промышленности в рыночной инфраструктуре
Achieving management effectiveness of economic strategy of the enterprises of food industry in the market infrastructure
Автори: Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, G.
Бібліографічний опис: Місько Г. А. Шляхи досягнення ефективності управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості в ринковій інфраструктурі / Г. А. Місько // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2010. – № 4 (105). – С. 256–266.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: економічна стратегія
підприємство
харчова промисловість
экономическая стратегия
предприятие
пищевая промышленность
economic strategy
enterprise
food industry
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто підходи оцінки конкурентоспроможності, як інструмент управління економічною стратегією підприємства. Розроблено шляхи досягнення ефективності управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості в умовах ринкової інфраструктури.
В статье рассмотрены подходы оценки конкурентоспособности, как инструмент управления экономической стратегией предприятия. Разработаны пути достижения эффективности управления экономической стратегией предприятия пищевой промышленности в условиях рыночной инфраструктуры.
The article describes the approaches of estimation of competitiveness, as the tool of management of economic strategy of the enterprise. Developed achieving management effectiveness of economic strategy of the enterprises of the food industry in conditions of the market infrastructure.The article describes the approaches of estimation of competitiveness, as the tool of management of economic strategy of the enterprise. Developed achieving management effectiveness of economic strategy of the enterprises of the food industry in conditions of the market infrastructure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1870
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.