Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18702
Назва: Ціна як інструмент маркетингової цінової політики. Склад та структура ціни.
Інші назви: Price as a tool of marketing pricing policy. Composition and structure of the price
Автори: Костенко, О.В.
Кочевой, М.М.
Kostenko, O.
Kochevoy, M.
Бібліографічний опис: Костенко О.В Ціна як інструмент маркетингової цінової політики. Склад та структура ціни. Класифікація цін. Види знижок / О. В. Костенко, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 161-165.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ціна
цінова політика
знижки
price
pricing policy
discounts
Короткий огляд (реферат): В сьогоденні України все більше відбуваються зміни, отак з політичних причин, малі українські бізнеси все більше популяризуються. Натомість вони можуть стикатися з рядом проблем, зокрема це їхнє розуміння ціни та того, як вона впливає на їх споживачів, конкурентів та ринок в цілому.
In today's Ukraine, changes are increasingly taking place, so for political reasons, small Ukrainian businesses are becoming more popular. However, they may face a number of problems, including their understanding of pricing and how it affects their consumers, competitors, and the market as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18702
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
161-165.pdf265,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.