Ціна як інструмент маркетингової цінової політики. Склад та структура ціни.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

В сьогоденні України все більше відбуваються зміни, отак з політичних причин, малі українські бізнеси все більше популяризуються. Натомість вони можуть стикатися з рядом проблем, зокрема це їхнє розуміння ціни та того, як вона впливає на їх споживачів, конкурентів та ринок в цілому.
In today's Ukraine, changes are increasingly taking place, so for political reasons, small Ukrainian businesses are becoming more popular. However, they may face a number of problems, including their understanding of pricing and how it affects their consumers, competitors, and the market as a whole.

Опис

Бібліографічний опис

Костенко О.В Ціна як інструмент маркетингової цінової політики. Склад та структура ціни. Класифікація цін. Види знижок / О. В. Костенко, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 161-165.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються