Теоретичні засади маркетингового менеджменту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Маркетинговий менеджмент – це комплексний процес управління, спрямований на досягнення маркетингових цілей компанії шляхом використання стратегічного та тактичного планування. Основна мета маркетингового менеджменту полягає в створенні цінності для клієнтів і задоволенні їхніх потреб, що в свою чергу сприяє досягненню цілей підприємства, таких як збільшення прибутку, підвищення ринкової частки і покращення репутації бренду
Marketing management is a comprehensive management process aimed at achieving a company's marketing objectives through the use of strategic and tactical planning. The main goal of marketing management is to create value for customers and satisfy their needs, which in turn contributes to the achievement of enterprise objectives, such as increasing profits, increasing market share and improving brand reputation.

Опис

Бібліографічний опис

Криворот Є. О. Теоретичні засади маркетингового менеджменту / Є. О. Криворот, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 169-171.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються