Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війни
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Споживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугами
Споживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугами
Споживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугами
Опис
Бібліографічний опис
Озарінська А. В. Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війни / А. В. Озарінська, А.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 204-206.