Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19087
Назва: | Розвиток дистанційного банківського обслуговування у сучасних умовах |
Інші назви: | Development of remote banking services in modern conditions |
Автори: | Гаркуша, Ю.О. Раков, А.Г. Harkusha, Yu. Rakov, A. |
Бібліографічний опис: | Гаркуша Ю. О. Розвиток дистанційного банківського обслуговування у сучасних умовах / Ю. О. Гаркуша, А. Г. Раков // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 10 (323). – С. 56-61. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-4584-830X |
Ідентифікатор DOI: | https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-10-323-56-61 |
Ключові слова: | банк ринок банківських послуг дистанційне банківське обслуговування інтернет-банкінг мобільний банкінг bank market of banking services remote banking Internet banking mobile banking |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено теоретичні та методичні основи дистанційного банківського обслуговування. Зазна чено, що дистанційне банківське обслуговування – це сукупність техніко-технологічних і організаційно-правових методів
і прийомів надання банками послуг своїм клієнтам на основі розпоряджень, які клієнт передає на відстані (віддаленим
способом), тобто без відвідування банку. Визначено, що основними ознаками, дистанційного банківського обслуговування
є: оперативність, зручність, доступність, різноманітність та масштабність. Виділено функції сучасного мобільно го застосунку банку: відкриття рахунку онлайн, оформлення кредиту онлайн, відкриття строкового депозиту (вкладу)
онлайн, проведення платежів, отримання довідок та виписок за рахунком, обмін валют онлайн та ін. За результатами
дослідження запропоновано з метою розвитку та покращення якості фінансових послуг запроваджувати послуги фінансового консалтингу у процесі дистанційного банківського обслуговування. The article examines the theoretical and methodical foundations of remote banking services. It is noted that remote banking is a set of technical, technological and organizational and legal methods and techniques of providing services by banks to their clients based on orders that the client transmits at a distance (remotely), that is, without visiting the bank. It was determined that the main characteristics of remote banking services are: efficiency, convenience, accessibility, variety and scale. The functions of a modern mobile bank application are highlighted: opening an account online, processing a loan online, opening a term deposit (deposit) online, making payments, receiving statements and account statements, online currency exchange, etc. It is noted that Internet banking or web banking is a type of remote banking service for customers, which provides access to accounts and account operations at any time and from any computer via the Internet. Based on the results of the study, it is proposed to introduce financial consulting services in the process of remote banking services in order to develop and improve the quality of financial services. This will create the following advantages: Provide a positive experience of cooperation with banks. Financial consulting can help clients understand their financial needs, develop an individualized financial management plan, and receive investment and conservation advice. The financial consulting service will create an opportunity for banks to actively communicate with clients, finding out their needs and providing specific recommendations. This will contribute to the improvement of communication and mutual understanding between the parties, which will help to avoid possible misunderstandings and conflicts. It will help increase the financial literacy of the population. This can be especially important in an environment where a large part of the populationhas limited access to financial services and lacks knowledge about managing their finances. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19087 |
Інші ідентифікатори: | УДК: 336.71 JEL Сlassification: Е 440; Е490, G210 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра банківської справи №10 (323) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
56-61.pdf | 508,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.