Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19153
Назва: | Вплив сенсомоторного розвитку на дітей старшого дошкільного віку |
Інші назви: | The impact of sensorimotor development in older preschool children |
Автори: | Логвин, Т.В. |
Бібліографічний опис: | Логвин Т.В. Вплив сенсомоторного розвитку на дiтей дошкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Тетяни Вiкторiвни Логвин ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-63с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Ключові слова: | сенсомоторний рівень розвитку старший дошкільник когнітивні здібності емоційна сфера зорово-моторна координація просторове орієнтування sensorimotor level of development senior preschooler cognitive abilities emotional sphere visual-motor coordination patial orientations |
Короткий огляд (реферат): | Випускна кваліфікаційна робота складається із трьох розділів. Робота зосереджується на дослідженні впливу сенсомоторного розвитку на різні аспекти життя дітей старшого дошкільного віку, зокрема на їх готовність до школи. Актуальність теми обумовлена зростаючим розумінням ключової ролі сенсомоторного розвитку у формуванні когнітивних здібностей та загального розвитку дитини, особливо в контексті сучасних змін у способі життя та широкого використання цифрових технологій. Методологія дослідження базується на комплексному підході, що включає спостереження, тестування дітей за допомогою стандартизованих методик, анкетування батьків та вихователів, а також експериментальне дослідження. Результати дослідження виявили сильну кореляцію між рівнем сенсомоторного розвитку та показниками шкільної зрілості. Встановлено, що діти з вищим рівнем сенсомоторного розвитку демонструють кращі показники не лише в когнітивній сфері, але й у соціальній адаптації та емоційній регуляції. Дослідження також виявило гендерні відмінності у сенсомоторному розвитку, що вказує на необхідність індивідуального підходу до розвитку сенсомоторних навичок у хлопчиків та дівчат. Факторний аналіз дозволив виділити три ключові компоненти сенсомоторного розвитку: зорово- моторну координацію, дрібну моторику рук та здатність до просторового орієнтування. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо оптимізації процесу сенсомоторного розвитку в умовах дошкільних навчальних закладів. Ці рекомендації включають комбінований підхід, що поєднує традиційні методи (малювання, ліплення, конструювання) та сучасні підходи з використанням спеціалізованих розвиваючих ігор та вправ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19153 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Анотація Логвин Т.В..pdf | 89,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Диплом Логвин Т.В..pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат Логвин Т.В.pdf | 118,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.