Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлепікова, О.А.-
dc.contributor.authorКлепикова, О.А.-
dc.contributor.authorKlepikova, O.-
dc.date.accessioned2014-06-23T09:22:48Z-
dc.date.available2014-06-23T09:22:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКлепікова О. А. Моделювання оперативної підтримки маркетингових рішень виробничого підприємства засобами anylogic / О. А. Клепікова // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2013. – Вип. 50. – С. 146-152.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1918-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням розробки маркетингової стратегії страхової компанії з використанням основних засобів математичного моделювання структури. Розроблено алгоритм розрахунку коефіцієнта «ймовірність придбання страхового полісу», який акумулює вплив чинників, пов’язаних із особливістю надання страхових послуг та фінансовою діяльністю страхової компанії.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрен современный подход имитационного моделирования для исследования производственно-сбытовой деятельности предприятия. Методом исследования выбраны методы и модели имитационного моделирования. Даны рекомендации по совершенствованию маркетинговых решений производственного предприятия на основе использования имитационной модели, которая охватывает три подхода имитационного моделирования: системную динамику, дискретно-событийный и агентные подходы.-
dc.description.abstractThe article deals with the modern approach of simulation to study the production and marketing of the company. Research methods are methods and model simulation. The recommendations to improve marketing decisions on production through the use of a simulation model which includes three approaches of simulation: Discrete Event, Agent Based, and System Dynamics Simulation.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЛьвівський національний університет ім. Івана Франкаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectвиробничі запасиru_RU
dc.subjectланцюг поставокru_RU
dc.subjectімітаційна модельru_RU
dc.subjectсистемна динамікаru_RU
dc.subjectдискретно-подієвий підхідru_RU
dc.subjectагентний підхідru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпроизводственные запасыru_RU
dc.subjectцепочки поставокru_RU
dc.subjectимитационная модельru_RU
dc.subjectсистемная динамикаru_RU
dc.subjectдискретно-событийный подходru_RU
dc.subjectагентный подходru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectinventoryru_RU
dc.subjectsupply chainru_RU
dc.subjectsimulation modelru_RU
dc.subjectsystem dynamicsru_RU
dc.subjectdiscrete-event simulation (process-oriented)ru_RU
dc.subjectagent-based approachru_RU
dc.titleМоделювання оперативної підтримки маркетингових рішень виробничого підприємства засобами anylogicru_RU
dc.title.alternativeМоделирование оперативной поддержки маркетинговых решений производственного предприятия средствами anylogicru_RU
dc.title.alternativeModeling operational support marketing solutions of manufacture with anylogicru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.