Удосконалення комунікативної політики в системі маркетингу на прикладі ТДВ «Золотоніський Маслоробний Комбінат»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський Національний Економічний Універсітет
Анотація
У роботі розглянуто сутність, принципи , інструменти та поняття «комунікативна політика»,
визначено важливість комунікативної політики в системі маркетингу як інструменту розвитку
підприємства.
Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності
підприємства «Золотоніський маслоробний комбінат», проаналізовано основні складові
маркетингового середовища підприємства «Золотоніський маслоробний комбінат», визначено
основні характеристики комунікативної політики в системі маркетингу ТДВ «Золотоніський
маслоробний комбінат».
Запропоновано пропозиції щодо удосконалення ефективності комунікативної політики
«Золотоніський маслоробний комбінат», визначено напрямки удосконалення комунікативної
політики за допомогою стратегії відновлення екскурсійної діяльності, також були запропоновані
CSR-ініціативи, оновлення упаковок для ТМ «Златокрай» та створення афіш з QR-code для
внутрішньої комунікації для покращення ментального здоров’я співробітників та досягнення
доходу від цієї діяльності. In the work, the author considered the essence, principles, tools and concept of " communication
policy", emphasizing its importance in the marketing system as a tool for enterprise development.
In the master's qualification thesis, the author provided a description of of the organizational and
economic aspects of the marketing activities of the enterprise «Zolotonosha Butter-Making Combine»,
analyzes the key components of the company's marketing environment, and identifies the main
characteristics of the communication policy within the marketing system of the enterprise.
The researcher proposed ways to improve the efficiency of the communication policy of the
enterprise «Zolotonosha Butter-Making Combine». These include directions for enhancing the
communication policy through a strategy of reviving tour activities, CSR initiatives, updating packaging
for the "Zlatokray" brand, and creating posters with QR codes for internal communication to improve
employees' mental health and generate income from these activities.
Опис
Бібліографічний опис
Жорнова Д.В. Удосконалення комунiкативної полiтики в системi маркетингу пiдприємства на прикладi ТДВ "Золотонiський Маслоробний Комбiнат" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Дарина Вiкторiвна Жорнова ; наук. кер. Максим Миколайович Кочевой . - ОНЕУ , 2024.-140с.