Використання івент-маркетингу в діяльності закладів вищої освіти (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів і школярів «Реклама-Фест»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський Національний Економічний Універсітет

Анотація

У роботі було зазначено сутність та принципи івент-маркетингу, визначено основні переваги та функціональні напрямки його використання, досліджено особливості використання івент-маркетингу у діяльності закладів вищої освіти. Було охарактеризовано ОНЕУ та кафедру ММЛ як організаторів Міжнародного конкурсу для студентів і школярів «Реклама-Фест», детально проаналізовано процес організації конкурсу, зокрема, його просування, проведено оцінку ефективності ключових аспектів організаційного процесу. Було розроблено комплекс рекомендацій з удосконалення процесу організації та просування конкурсу «Реклама-Фест», обгрунтовано ефективність впровадження усіх запропонованих дій та складено план їх впровадження.
The work outlined the essence and principles of event marketing, identified the main advantages and functional areas of its use, investigated the features of the use of event marketing in the activities of higher education institutions. The ONEU and the MML Department were characterized as organizers of the International Competition for Students and Schoolchildren «Reklama-Fest», analyzed the process of organizing the competition, in particular, its promotion, and assessed the effectiveness of key aspects of the organizational process. A set of recommendations was developed to improve the process of organizing and promoting the «Reklama-Fest» competition, substantiated the effectiveness of the implementation of all proposed actions and drew up a plan for their implementation.

Опис

Бібліографічний опис

Орловська С.С. Використання iвент-маркетингу в дiяльностi закладiв вищої освiти (на прикладi Мiжнародного конкурсу для студентiв i школярiв "Реклама-Фест") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Софiя Сергiївна Орловська ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024.-150с.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються