Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлепікова, О.А.-
dc.contributor.authorКлепикова, О.А.-
dc.contributor.authorKlepikova, O.-
dc.date.accessioned2014-06-23T11:42:37Z-
dc.date.available2014-06-23T11:42:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКлепікова О. А. Моделювання маркетингової стратегії страхової компанії / О. А. Клепікова // Вісник Київського національного університету імені Шевченка. Економіка. – 2014. – Вип. 6 (146). - С. 55-60.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1924-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням розробки маркетингової стратегії страхової компанії з використанням основних засобів математичного моделювання структури. Розроблено алгоритм розрахунку коефіцієнта «ймовірність придбання страхового полісу», який акумулює вплив чинників, пов’язаних із особливістю надання страхових послуг та фінансовою діяльністю страхової компанії.ru_RU
dc.description.abstractСтатья посвящена вопросам разработки маркетинговой стратегии страховой компании с использованием основных средств математического моделирования структуры. Разработан алгоритм расчета коэффициента «вероятность приобретения страхового полиса», который аккумулирует влияние факторов, связанных с особенностью предоставления страховых услуг и финансовой деятельностью страховой компании.-
dc.description.abstractThe article is devoted the development of marketing strategy of the insurance company with using of mathematical modeling of structures. The algorithm was developed for calculating the coefficient of "probability of insurance policy acquisition" which accumulates the influence of factors related to the feature of providing insurance services and financial activities of the insurance company.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиївський національний університет ім. Т.Г. Шевченкаru_RU
dc.subjectстрахова компаніяru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectтеорія графівru_RU
dc.subjectімітаційне моделюванняru_RU
dc.subjectстраховая компанияru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectтеория графовru_RU
dc.subjectимитационное моделированиеru_RU
dc.subjectinsurance companyru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectgraph theoryru_RU
dc.subjectcomputer simulationru_RU
dc.titleМоделювання маркетингової стратегії страхової компаніїru_RU
dc.title.alternativeМоделирование маркетинговой стратегии страховой компанииru_RU
dc.title.alternativeSimulation of the insurance company’s marketing strategyru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделювання маркетингової стратегії страхової компанії.pdf589,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.