Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвашко, Л.М.-
dc.contributor.authorИвашко, Л.М.-
dc.contributor.authorIvashko, L.-
dc.date.accessioned2014-07-01T09:06:37Z-
dc.date.available2014-07-01T09:06:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІвашко Л. М. Емпіричний метод оцінювання якості викладання з використанням сучасних ІКТ при підготовці бакалаврів та магістрів з економічної кібернетики / Л. М. Івашко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені В. Даля. – 2013. - № 10 (199). – Ч. 1. - С. 61–67.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1953-
dc.description.abstractУ статті показано, як використовуючи емпіричний науковий метод, можливо при комп’ютерному тестуванні шляхом евристичного переходу від критерійно-орієнтованих програмно-педагогічних тестів до нормативно-орієнтованих оцінити не лише рівень засвоєних студентами деякої групи знань, але і якість викладання економічних дисциплін на прикладі нормативної навчальної дисципліни «Електронна комерція».ru_RU
dc.description.abstractВ работе показано, как, используя эмпирический научный метод, можно при компьютерном тестирования путем эвристического перехода от критериально-ориентированных программно-педагогических тестов к нормативно-ориентированным оценить не только уровень усвоенных студентами знаний, но качество преподавания экономических дисциплин на примере нормативной дисциплины «Электронная коммерция».-
dc.description.abstractThe research demonstrates how the computer testing by heuristic shift from criteria-oriented programming-pedagogical tests to norm-oriented ones, supplemented by empirical method, enables assessing not only the level of knowledge adopted by students, but also the quality of teaching economic disciplines as exemplified by a normative discipline “Electronic Commerce”.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені В.Даляru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїru_RU
dc.subjectкомп’ютерне тестуванняru_RU
dc.subjectвалідні програмно-педагогічні тести (критерійно-орієнтовані)ru_RU
dc.subjectнормативно-орієнтовані тестиru_RU
dc.subjectемпіричний науковий методru_RU
dc.subjectкачество образованияru_RU
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологии (ИКТ)ru_RU
dc.subjectкомпьютерное тестирование, валидные программно-педагогические тесты (критериально-ориентированные)ru_RU
dc.subjectэмпирический научный методru_RU
dc.subjectнормативно-ориентированные тестыru_RU
dc.subjectповышение квалификацииru_RU
dc.subjectquality of educationru_RU
dc.subjectinformation and communication technology (ICT)ru_RU
dc.subjectcomputer-based testingru_RU
dc.subjectsoftware codes and pedagogical tests (criterion-oriented)ru_RU
dc.subjectthe empirical scientific methodru_RU
dc.subjectregulatory-based testsru_RU
dc.subjecttrainingru_RU
dc.titleЕмпіричний метод оцінювання якості викладання з використанням сучасних ІКТ при підготовці бакалаврів та магістрів з економічної кібернетикиru_RU
dc.title.alternativeЭмпирический метод оценивания качества преподавания с использованием современных ИКТ при подготовке бакалавров и магистов по экономической кибернетикиru_RU
dc.title.alternativeEmpirical method for assessing the quality of teaching with the use of modern information and communication technologies in the training of B.A. and M.A. of economic cyberneticsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.