Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1957
Title: Повышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRM
Other Titles: Підвищення ефективності економічної діяльності торгової компанії з використанням технологій SOCIAL CRM
Increase of efficiency of economic activities of trading companies using technologies SOCIAL CRM
Authors: Ивашко, Л.М.
Івашко, Л.М.
Ivashko, L.
Citation: Ивашко Л. М. Повышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRM / Л. М. Ивашко, О. А. Юрасова// Формування та ефективність використання фінансових ресурсів в економічній діяльності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 квітня 2014 р.). – Чернігів: «Гельветика», 2014. – С. 132-135.
Issue Date: 2014
Publisher: «Гельветика»
Keywords: информационные технологии
социальные клиентоориентированные системы
клиентоориентированные технологии
бренд
інформаційні технології
соціальні клієнтоорієнтовані системи
клієнтоорієнтовані технології
бренд
information technology
customer-oriented social system
-oriented technology
the brand
Abstract: Показано, как применение системы Lithium влияет на эффективность основных клиентоориентированных процессов в непроизводственной компании SEPHORA и на процесс формирования стабильного бренда.
Показано, як застосування системи Lithium впливає на ефективність основних клієнтоорієнтованих процесів у невиробничій компанії SEPHORA і на процес формування стабільного бренду.
Shows how the system Lithium affect the performance of key customer-oriented processes in non-production company SEPHORA and on the formation of stable brand.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1957
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.