Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorИвашко, Л.М.-
dc.contributor.authorІвашко, Л.М.-
dc.contributor.authorIvashko, L.-
dc.date.accessioned2014-07-01T09:55:40Z-
dc.date.available2014-07-01T09:55:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationИвашко Л. М. Повышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRM / Л. М. Ивашко, О. А. Юрасова// Формування та ефективність використання фінансових ресурсів в економічній діяльності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 квітня 2014 р.). – Чернігів: «Гельветика», 2014. – С. 132-135.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1957-
dc.description.abstractПоказано, как применение системы Lithium влияет на эффективность основных клиентоориентированных процессов в непроизводственной компании SEPHORA и на процесс формирования стабильного бренда.ru_RU
dc.description.abstractПоказано, як застосування системи Lithium впливає на ефективність основних клієнтоорієнтованих процесів у невиробничій компанії SEPHORA і на процес формування стабільного бренду.-
dc.description.abstractShows how the system Lithium affect the performance of key customer-oriented processes in non-production company SEPHORA and on the formation of stable brand.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisher«Гельветика»ru_RU
dc.subjectинформационные технологииru_RU
dc.subjectсоциальные клиентоориентированные системыru_RU
dc.subjectклиентоориентированные технологииru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.subjectсоціальні клієнтоорієнтовані системиru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтовані технологіїru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectinformation technologyru_RU
dc.subjectcustomer-oriented social systemru_RU
dc.subject-oriented technologyru_RU
dc.subjectthe brandru_RU
dc.titleПовышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRMru_RU
dc.title.alternativeПідвищення ефективності економічної діяльності торгової компанії з використанням технологій SOCIAL CRMru_RU
dc.title.alternativeIncrease of efficiency of economic activities of trading companies using technologies SOCIAL CRMru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.