Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 27.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Колективні засоби розміщування як об’єкт статистичного вивченняМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2001Характеристика показників експлуатації підприємств готельного господарства Одеського регіонуМилашко, О.Г.; Семенова, К.Д.; Мылашко, О.Г.; Семенова, Е.Д.; Mylashko, O.; Semenova, K.
2015Туризм як фактор суспільного розвиткуОльвінська, Ю.О.; Ольвинская, Ю.О.; Olvinskaya, Y.
2011Тенденції розвитку показників пропозиції та попиту на послуги підприємств готельного господарства Одеської областіМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2015Основи комплексного факторного аналізу результатів діяльності підприємств сфери туризмуМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2017Оцінювання стану та тенденцій розвитку підприємств готельного господарства в УкраїніМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2017Статистичний аналіз розвитку туризму в УкраїніТарасова, К.І.; Тарасова, К.И.; Tarasova, K.
2019Статистичний аналіз діяльності кемпінгів в УкраїніМилашко, О.Г.; Mylashko, O.
2012Статистичні аспекти оцінювання стану та розвитку сфери туризмуМилашко, О.Г.; Русєва, О.П.; Мылашко, О.Г.; Русева, Е.П.; Mylashko, O.; Ruseva, O.
2013Статистичне оцінювання засобів розміщування Одеської областіМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.